Πάρτε θέση, πρόκειται για ένα παιδί...

Κλεισθένης:
Είναι πιστεύω γνωστό το μεγάλο εμδιαφέρον μου για τα παιδιά. Πολλές αναρτήσεις μου αφορούν παιδιά καθώς και συμπεριφορές των ενηλίκων απέναντί τους.


Αυτή η ανάρτηση αφορά ένα παιδί που κρατείται σε κάποιο μέρος της ασφάλειας (ασφαλές μέρος;) και υπάρχει η απειλή να δοθεί σε ίδρυμα. Αυτά καταγγέλει η γνωστή μέχρι χθες φυγόδικος Πόλα Ρούπα. 

Ανεξάρτητα απ' το αν συμφωνεί ή όχι κάποιος με τα όσα "επαναστατικά" δηλώνει η Ρούπα, το πρόβλημα με το παιδί είναι πρωτεύον. 

Δεν έχει δικαίωμα ο κρατικός μηχανισμός να απαγάγει ένα παιδί και να αρνείται να το παραδώσει στους στενούς συγγενείς της Ρούπα. 

Φοβάμαι ότι το παιδί ανακρίνεται στην ασφάλεια, ελπίζω να είναι παρών κάποιος παιδοψυχολόγος αν και δεν το πολυπιστεύω.

Καταθέτω κι εγώ όπως πιστεύω και πολλοί άλλοι την αγανάκτησή μου για την συμπεριφορά των αρχών σε ένα παιδί έστω και αν το παιδί αυτό είναι της Ρούπα. 

Πρέπει να ξεπεράσουμε την βλακώδη ρήση ότι "αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα", είμαστε στο 2017. Έλεος...

 Η δήλωση της Ρούπα.

«Είμαι και θα είμαι μέχρι να πεθάνω αμετανόητη εχθρός του συστήματος. Το παιδί το βάζουν σ’ αυτόν τον πόλεμο και το εκδικούνται, προκειμένου να εκδικηθούν περισσότερο εμένα. 

Έχουν απαγάγει το παιδί μου, δεν ξέρω πού βρίσκεται από τα ξημερώματα που με έχουν συλλάβει. 

Είναι γεγονός ότι βρισκομαστε σε πόλεμο, αλλά να πολεμάνε το παιδί μου με το να αρνούνται να μου το φέρουν να το δω, να αρνούνται να το δώσουν άμεσα σε συγγενείς πρώτου βαθμού, να απειλούν ότι θα πάει σε ίδρυμα, είναι η πιο ποταπή πράξη σε αυτόν τον πόλεμο».

«Αυτοί που βρίσκονται στον κρατικό μηχανισμό είναι σκουλήκια, γιατί πολεμάνε ένα παιδί έξι χρονών»

Θέλω να πω ότι ξεκινάω απεργία πείνας, προκειμένου να δοθεί το παιδί στη μάνα και την αδερφή μου. Όσον αφορά εμένα, θα παραμείνω εχθρός τους μέχρι να πεθάνω και δεν θα με λυγίσουν ποτέ. 

Ζήτω η επανάσταση. Πόλα Ρούπα»

Βοηθείστε την "Ιδεοπηγή", γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις...